SCARRED IS LIVE ON AMAZON!!

It is official! Scarred is available for purchase on Amazon.

Click the photo below to purchase it!

Advertisements

16 thoughts on “SCARRED IS LIVE ON AMAZON!!

  1. OMG!!! So so so good!! I am totally bummed that I can’t keep going. This is the hard part, having to wait again so soon after getting over waiting. UGH!! I tried to read slower, it didn’t work. I couldn’t stop. 😦 Can I edit for you? 😉 I am just going to have to keep reading them over and over to get my fix. I am strung out on Ruby/Scarlett. And for some reason I have gotta have a pair of Frye boots!! Need more. Hurry please, I might not make it. HEHE!! Gotta say it, YOU FREAKIN’ ROCK CHIC!!!

    1. I just laughed because I thought you said “ending” as in “let’s hurry up and get this thing over with.” Then my brain caught up and realized you said “editing”… Yep. That just happened *sighs at own stupidity*

      1. Well I can’t wait for that either because then I will know that everything worked out for Ruby! Lol, but I understand it happens to me way too often these days!

  2. just finish reading SCARRED. And all i can say is wow!wow!WOW!!! im so exited for the next. Can u just write fast and have it done next week. I love your book

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s